Abonnementsbetingelser

Vilkår for høreapparater på abonnement hos
HEIMDALL’S

Generelle Vilkår og Betingelser for Høreapparater på abonnement hos HEIMDALL’S. Gældende fra 1. juni 2022

Definitioner

“Generelle Vilkår og Betingelser” skal forstås som disse generelle vilkår og betingelser for HEIMDALL’S Høreapparat abonnement. “Aftalen” skal forstås som den af Kunden underskrevne HEIMDALL’S Høreapparat abonnement aftale samt eventuelle ombytninger eller tilføjelser, som foretages i Aftalens Løbetid i henhold til pkt. 8 og 9.

“Aftalens Løbetid” skal forstås som den periode, hvori Aftalen er gældende. Aftalen har ingen slutdato.

“Bytteservice” skal forstås som Kundens mulighed for at ombytte høreapparat(er) én gang inden for 30 dage efter Underskriftsdatoen.

“Ombytning” skal forstås som Kundens mulighed for at ombytte et (1) par Høreapparat(er), der indgår i Aftalen, når der er forløbet 24 måneder fra Underskriftsdatoen.

“Høreapparat(er)” skal forstås som alle høreapparater, omfattet af abonnementet. Se opdateret udvalg på www.heimdalls.dk/abonnement og omfatter også evt. lejet tilbehør som f.eks. en oplader.

“Kunden” betyder den person, som har indgået Aftalen.

“Månedlig Abonnementsbetaling” skal forstås som den samlede månedlige lejebetaling, som Kunden skal betale. Den Månedlige Abonnementsbetaling fastsættes på baggrund af valgte høreapparat(er) ved Underskriftsdatoen.

“Underskriftsdatoen” skal forstås som den dag, hvor Kunden underskriver Aftalen.

”Ophørsdato” Den dato, hvor abonnementet ophører som følge af Kundens opsigelse.

”Priskategori” Den pågældende pris for Høreapparatet i kategorien Guld, Sølv eller Bronze.

1. GENERELT

  • 1.1 Nedenstående Generelle Vilkår og Betingelser gælder for Kundens HEIMDALL’S Høreapparater på abonnement
    aftale med HEIMDALL’S Denmark ApS, CVR: 41395060, Generatorvej 15, 1. sal, 2860 Søborg (i det følgende
    benævnt “HEIMDALL’S”).
    Kunden indgår en løbende aftale med HEIMDALL’S om leje af Høreapparater, der er gældende indtil den
    opsiges og ophører ved udløbet af opsigelsesperioden.
    HEIMDALL’S gør særligt opmærksom på, at:
    Alle produkter omfattet af høreapparater på abonnement hos HEIMDALL’S, er ikke omfattet er nogle former
    for offentlig eller privat tilskud.
  • 1.2 Kunden skal fremvise cpr-nr. og have bopæl i Danmark.
  • 1.3 Når Kunden har underskrevet Aftalen, modtager Kunden en kopi af Aftalen i klinikken eller på den emailadresse, som Kunden har oplyst

2. ANVENDELSESOMRÅDE

  • 2.1 Disse Forretningsbetingelser gælder for enhver aftale indgået mellem HEIMDALL’S og Kunden.
  • 2.2 Aftaler indgået mellem HEIMDALL’S og Kunden, som afviger fra eller udgør et tillæg til disse
    Forretningsbetingelser, er kun gyldige, hvis HEIMDALL’S udtrykkeligt bekræfter dette via e-mail.
  • 2.3 Alle beløb oplyst af HEIMDALL’S er inklusive moms.

3. LEJE AF HØREAPPARAT(ER)

  • 3.1 Lejeren får stillet Høreapparater til rådighed i abonnementsperioden, i overensstemmelse med det valgte
    Abonnement.
  • 3.2 Aftalen indebærer, at Kunden lejer Høreapparater i kategorien Guld, Sølv eller Bronze og omfatter kun ‘bag-øret’ modeller.
  • 3.3 Hver Høreapparat model er via abonnementet begrænset til maksimalt tre (3) forskellige farver, som den
    pågældende hørespecialist kan fremvise i klinikken.
  • 3.4 Aftalen indgås i en HEIMDALL’S klinik i Danmark, når Kunden får Høreapparater udleveret og der er foretaget
    høreprøve og tilpasning af Høreapparater.
  • 3.5 Den Månedlige Abonnementsbetaling fastsættes på baggrund af Høreapparater i kategorien Guld, Sølv eller Bronze, der er omfattet af Aftalen og fremgår på www.heimdalls.dk/abonnement.
  • 3.6 For at kunne indgå en aftale om Høreapparater, skal Kunden have foretaget en Udvidet Høreprøve af
    HEIMDALL’S egen hørespecialist. Kunden skal ikke betale for denne høreprøve.

4. TILBEHØR

  • 4.1 Kunder med høreapparater på Abonnement, kan tilføje tilbehør til abonnementet, forudsat at det er
    kompatibelt tilbehør, samt at det er tilgængeligt og på lager.
  • 4.2 Tilbehør afregnes som et tillæg til den Månedlige abonnementsbetaling og kan opsiges uafhængigt af
    Abonnementet.
  • 4.3 Kunden kan opsige tilbehør med normal varsel, løbende måned + 30 dage.
  • 4.4 HEIMDALL’S kan til enhver tid nægte kunden at tilføje Tilbehør til Abonnementet.
  • 4.5 Tilbehør kan tilkøbes uafhængigt af Høreapparater på Abonnement, men er kun gældende for Kunder med et
    aktivt Abonnement på Høreapparater.
  • 4.6 Hvis tilbehøret bliver stjålet eller bortkommer på anden vis, skal Kunden indberette dette til HEIMDALL’S inden
    for 24 timer. Kunden vil i så fald skulle betale en selvrisiko på DKK 1.000.

5. FORTRYDELSESRET, BYTTESERVICE & PRØVEPERIODE

  • 5.1 Efter underskrivelse af Aftalen er Kunden berettiget til at fortryde Aftalen i 30 dage fra Underskriftdatoen.
  • 5.2 Kunden har ret til at anvende Bytteservice for de Høreapparater, der er omfattet af Aftalen, i 30 dage fra
    Underskriftsdatoen uden beregning, der betyder at Kunden kan skifte til et andet Høreapparat inden for de
    første 30 dage.
  • 5.3 Kunden er berretiget til 30 dages prøveperiode som begynder på dagen for høreprøve og tilpasning.
  • 5.4 Prøveperioden for høreapparater på abonnement kan ikke overstige 30 dage og omfatter også andre forløb op til at kunden beslutter sig for at købe høreapparater på abonnement, som f.eks. hvis Kunden indledningsvist har været interesseret i at købe høreapparater kontant og dermed har været omfattet af en prøveperiode i forbindelse hermed. 

6. EJENDOMSRET & BRUGSRET

  • 6.1 Alle Høreapparater, der er omfattet af Aftalen, ejes af HEIMDALL’S. Kunden har i henhold til Aftalen kun ret til
    at anvende Høreapparater til personligt brug. Kunden må ikke udlåne eller udleje Høreapparater til andre.
    Kunden skal udvise normal forsigtighed med de lejede Høreapparater.
  • 6.2 Ved Aftalens ophør skal Høreapparaterne tilbageleveres til HEIMDALL’S. Dette kan både ske via fysisk
    fremmøde i en klinik, eller at Høreapparaterne sendes via post. Aftalen er først ophørt når HEIMDALL’S har
    modtaget Høreapparat(er) ved enten fysisk fremmøde, eller via post. HEIMDALL’S kan ikke holdes ansvarlig for
    bortkomne Høreapparater via post.
  • 6.3 Kunden må ikke foretage uautoriserede ændringer på Høreapparaterne fra andre høreklinikker end
    HEIMDALL’S, såsom omprogrammering af enhver art. Dog er almindelig udskift af forbrugstilbehør som f.eks.
    batterier, filtre, domes og indstillinger via app undtaget.
  • 6.4 Kunden skal være mindst 18 år og kunne indgå en juridisk bindende aftale, for at kunne tegne høreapparater
    på abonnement.
  • 6.5 Kunden har brugsret til Høreapparatet indtil, men ikke inklusiv Ophørsdatoen.
  • 6.6 Høreapparatet skal returneres til HEIMDALL’S senest på Ophørsdatoen.
  • 6.7 Hvis Kunden returnerer Høreapparatet inden ophørsdatoen, bortfalder alle Kundens forpligtigelser i henhold til
    Abonnementet, men Kunden skal fortsat betale den fulde abonnementspris indtil Ophørsdatoen.
  • 6.8 Forudsat at Høreapparatet endnu ikke er returneret, kan Kunden annullere opsigelsen uden beregning ved at
    sende en e-mail til HEIMDALL’S. E-mailen skal være modtaget af HEIMDALL’S senest dagen inden Ophørsdagen.

7. INKLUDEREDE UDVIDET HØREPRØVE & JUSTERINGER

  • 7.1 I Aftalens Løbetid har Kunden ret til løbende at få foretaget en Udvidet Høreprøve hos HEIMDALL’S
    hørespecialister uden ekstraomkostninger i forbindelse med tilpasning af nye Høreapparater
  • 7.2 Kunden har ligeledes ret til ubegrænsede antal justeringer af Høreapparater.
  • 7.3 Alle aftaler i en af HEIMDALL’S klinikker og såvel online justeringer, kræver forudgående aftale.

8. UDSKIFTNING AF HØREAPPARATER VED ÆNDRET HØRETAB I AFTALENS LØBETID

  • 8.1 Kunden har ret til nye Høreapparater i Aftalens Løbetid, hvis det viser sig nødvendigt efter en høreprøve hos
    HEIMDALL’S hørespecialister.
  • 8.2 Kunden har ret til nye Høreapparater, såfremt at HEIMDALL’S hørespecialister vurderer, at det nuværende
    Høreapparat, ikke imødekommer Kundens høretekniske behov.
  • 8.3 Hvis de nye Høreapparater befinder sig i en anden Priskategori end de gamle Høreapparater, og således har
    indvirkning på den månedlige ydelse, vil den Månedlige Abonnementsbetaling blive justeret tilsvarende med
    virkning fra udleveringsdatoen. Efter udskiftningen bekræfter HEIMDALL’S ændringen skriftligt over for
    Kunden.

9. OMBYTNING AF HØREAPPARATER I AFTALENS LØBETID

  • 9.1 Ud over den Bytteservice, der fremgår af pkt. 5, har Kunden ret til at foretage Ombytning af et (1) par
    Høreapparater, der indgår i Aftalen, når der er forløbet 24 måneder fra Underskriftsdatoen eller når som helst
    derefter. Hvis Kunden foretager Ombytning, vil Kunden derefter have ret til at foretage Ombytning på ny, når
    der er forløbet yderligere 24 måneder fra seneste Ombytning. Der kan ombyttes et (1) par Høreapparater ad
    gangen.
  • 9.2 Kunden skal tilbagelevere det ombyttede par Høreapparater til HEIMDALL’S.
  • 9.3 Ombytningen kan ske i enhver HEIMDALL’S klinik i Danmark. Efter Ombytningen bekræfter HEIMDALL’S
    ændringen skriftligt over for Kunden. De nye Høreapparater udleveres efter aftale og tilpasning i en
    HEIMDALL’S klinik.

10. SERVICE AF HØREAPPARAT(ER) M.V.

  • 10.1 Efterjustering, årskontrol, vejledning og rådgivning er inkluderet i Aftalen.

11. VED SKADE ELLER BORTKOMST

  • 11.1 I tilfælde af tyveri, tab, røveri eller skade foretager HEIMDALL’S reparation eller udleverer et tilsvarende par
    Høreapparater mod betaling af et gebyr.
  • 11.2 Kunden vil ikke blive opkrævet for reparationer der skyldes materiale- eller fabrikationsfejl.
  • 11.3 Skader, der skyldes forkert brug eller mangelfuld vedligeholdelse, uheld, totalskade eller uautoriseret
    reparation, skal Kunden betale et gebyr svarende til den faktiske omkostning for reparation, dog maksimalt
    DKK 3.000,- pr. høreapparat (DKK 6.000 for ét (1) sæt Høreapparater). Og DKK 1.000 pr. tilvalgt tilbehørsdel.
  • 11.4 I tilfælde af tyveri, røveri, tab eller anden bortkomst, skal Kunden betale et gebyr på DKK 3.000,- pr.
    høreapparat (DKK 6.000 for ét (1) sæt Høreapparater). Og DKK 1.000 pr. tilvalgt tilbehørsdel.
  • 11.5 De Høreapparater, som Kunden modtager som erstatning, er ikke omfattet af Bytteservice i pkt. 5.
  • 11.6 I tilfælde af behov for låneapparater, tilbydes de til Kunden uden beregning. Et låneapparat vil være afhængig
    af tilgængelige Høreapparater og der gives ikke garanti for en 1:1 ombytning i låneperioden.
  • 11.7 Hvis Høreapparaterne bliver stjålet eller bortkommer på anden vis, skal Kunden indberette dette til
    HEIMDALL’S inden for 24 timer. Ved manglende indberetning, kan HEIMDALL’S erklære Aftalen for misligholdt
    ifølge pkt. 14.

12. BETALINGSBETINGELSER & BETALINGSOPLYSNINGER

  • 12.1 Betaling af den Månedlige Abonnementsbetaling påbegyndes med virkning fra Underskriftsdatoen, hvor de
    første 30 dage er uden beregning for kunden.
  • 12.2 Kunden kan kun betale via Betalingsservice. Automatiske betalinger via Betalingsservice er omfattet normale
    takster herfor. Der henvises til betalingsservice.dk for mere info.
  • 12.3 Den Månedlige Abonnementsbetaling betales altid forud, dog er de første 30 dage uden egenbetaling for
    Kunden. Kunden opkræves første abonnementsbetaling umiddelbart herefter.
  • 12.4 HEIMDALL’S Høreapparat abonnement er ikke omfattet af offentlige tilskud. Kunden er ansvarlig for selv at
    undersøge, ansøge og håndtere et eventuelt tilskud fra en forsikring og ethvert forhold mellem Kunden og forsikringsselskabet er HEIMDALL’S uvedkommende.
  • 12.5 Aftalen er betinget af, at Kunden ikke er registreret i RKI eller Debitor Registret.
    HEIMDALL’S kan foretage en kreditundersøgelse af Kunden.
  • 12.6 HEIMDALL’S udsender information, herunder bekræftelser, servicemeddelelser, betalingspåmindelser, inkassoskrivelser og meddelelser vedrørende Aftalen via brev, e-mail, digital post eller de til enhver tid mulige digitale kommunikationsformer.
  • 12.7 I så fald benytter HEIMDALL’S de kontaktoplysninger, som Kunden har udleveret til HEIMDALL’S.
  • 12.8 HEIMDALL’S kan vælge at sende alle meddelelser vedrørende Aftalen via e-mail, digital post eller de til enhver
    tid mulige digitale kommunikationsformer.
  • 12.9 Kunden er forpligtet til at sikre, at til enhver tid HEIMDALL’S har Kundens korrekte og nyeste oplysninger.

13. AFTALENS MINIMUMSPERIODE & OPSIGELSESVARSEL M.M.

  • 13.1 Aftalen er bindende fra Underskriftsdatoen og indtil den opsiges, hvorefter Aftalen ophører ved udløbet af
    opsigelsesperioden. Aftalen kan opsiges af Kunden med et varsel på løbende måned + 1 måned, når der gået 30
    dage fra Underskriftdatoen. Aftalen har således en Minimumsperiode på mindst 3 måneder fra
    Underskriftsdatoen, medmindre kunden gør brug af fortrydelsesret i løbet af de første 30 dage.
  • 13.2 Fortryder kunden købet, kan Aftalen opsiges med dags varsel i løbet af de første 30 dage. Returneringer gælder
    i henhold til pkt. 6.
  • 13.3 Aftalen kan opsiges af Kunden f.eks. via telefon, e-mail, brev eller i en HEIMDALL’S klinik. HEIMDALL’S
    bekræfter opsigelsen via e-mail til Kunden. Efter opsigelse fortsætter Aftalen indtil en eventuel
    Minimumsperiode ophører, og tilbagelevering af Høreapparaterne er sket i henhold til pkt. 6.
  • 13.4 Opsiges Aftalen inden for 24 mdr. kan Kunden indgå en ny abonnementsaftale med HEIMDALL’S efter ophør.
    Hvis Kunden ønsker at indgå en ny abonnementsaftale med HEIMDALL’S, skal Kunden betale DKK 3.000 kr. pr.
    Høreapparat i opstartsgebyr. Ved nye Høreapparater ydes der bytteservice de første 30 dage fra
    Underskiftdatoen.
  • 13.5 HEIMDALL’S har til enhver tid ret til at opsige Aftalen efter Underskriftsdatoen med et rimeligt varsel. Aftalen
    ophører herefter ved udløbet af opsigelsesperioden og tilbagelevering af Høreapparaterne sker i henhold til
    pkt. 6.

14. MISLIGHOLDELSE & OPHÆVELSE AF AFTALEN

  • 14.1 Hvis den Månedlige Abonnementsbetaling ikke sker rettidigt, sender HEIMDALL’S en betalingspåmindelse til
    Kunden. Hvis betaling ikke sker i henhold til de betalingsbetingelser, der fremgår af betalingspåmindelsen,
    sender HEIMDALL’S to (2) rykkerskrivelser til Kunden med 10 dages mellemrum, hvortil der vil blive pålagt et
    rykkergebyr efter rentelovens til enhver tid gældende regler. Hvis betalingen ikke sker herefter, anses Aftalen
    for misligholdt, og HEIMDALL’S vil være berettiget til at ophæve Aftalen uden varsel.
  • 14.2 Hvis Kunden ud over betalingsforsinkelse i væsentligt omfang overtræder disse Generelle Vilkår og Betingelser,
    vil HEIMDALL’S bede Kunden om at berigtige forholdene. Hvis Kunden ikke foretager berigtigelse, vil Aftalen
    anses for misligholdt, og HEIMDALL’S vil være berettiget til at ophæve Aftalen uden varsel.
  • 14.3 Kunden er forpligtet til at tilbagelevere Høreapparaterne inden for 8 dage og betale forfaldne Månedlige
    Abonnementsbetalinger, rykkergebyrer og eventuelle morarenter pr. påbegyndt måned efter rentelovens til
    enhver tid gældende regler, hvis Aftalen ophæves af HEIMDALL’S. Derudover er HEIMDALL’S berettiget til at
    modtage betaling for de resterende Månedlige Abonnementsbetalinger, der indgår i Aftalens
    Minimumsperiode.
  • 14.4 Kunden er forpligtet til at indberette tyveri og anden bortkomst til HEIMDALL’S inden for 24 timer. Sker dette
    ikke rettidigt kan HEIMDALL’S erklære Aftalen for misligholdt og opkræve gebyr i overensstemmelse med pkt.
    11.

15. VED AFTALENS OPHØR

  • 15.1 Ved Aftalens ophør skal Kunden tilbagelevere de Høreapparater, der er omfattet af Aftalen.
    Hvis Kunden ikke tilbageleverer Høreapparaterne ved Aftalens ophør, er Kunden forpligtet til at betale
    Månedlig Abonnementsbetaling frem til den dato, hvor Kunden foretager tilbagelevering.
    Høreapparater, der tilbageleveres til HEIMDALL’S, skal være i acceptabel stand med hensyn til normal slitage,
    som ikke inkluderer tydelige ridser, skrammer, buler og brud.
  • 15.2 Hvis Abonnementet opsiges og Høreapparatet ikke returneres til HEIMDALL’S senest på Ophørsdatoen uden at
    Abonnementet er genaktiveret, forbeholder HEIMDALL’S sig retten til at anmelde Kunden for tyveri. I så fald vil
    Kunden også skulle betale HEIMDALL’S den fulde kontantpris i kompensation efter fradrag af de akkumulerede abonnementsbetalinger, hvis størrelse afhænger af produkttype og er anført her: https://heimdalls.dk/vare-kategori/hoereapparater/. Samme regler for tilbehør er gældende i forbindelse med manglende tilbagelevering og her findes priserne her: https://heimdalls.dk/vare-kategori/tilbehoer-til-hoereapparater/.

16. BEHANDLING AF KUNDENS PERSONOPLYSNINGER

  • 16.1 I forbindelse med indgåelsen af Aftalen vil HEIMDALL’S skulle behandle en række oplysninger om Kunden, bl.a.
    Kundens navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, personnummer / fødselsdag, oplysninger om kundens
    hørelse (helbredsoplysninger), købshistorik og betalingsoplysninger.
  • 16.2 I HEIMDALL’S privatlivspolitik kan Kunden læse mere om HEIMDALL’S behandling af Kundens
    personoplysninger, bl.a. om hvilke rettigheder kunden har. Kunden kan læse privatlivspolitikken på
    HEIMDALL’S hjemmeside, https://heimdalls.dk/privatlivspolitik/.
  • 16.3 Hvis Kunden har spørgsmål til behandlingen af Kundens personoplysninger og udøvelsen af Kundens
    rettigheder i henhold til reglerne om databeskyttelse, kan Kunden rette henvendelse til HEIMDALL’S
    kundeservice via mail til info@heimdalls.dk

17. ÆNDRINGER I DE GENERELLE VILKÅR & BETINGELSER SAMT OVERDRAGELSE

  • 17.1 HEIMDALL’S har ret til at ændre prisen og/eller disse Generelle Vilkår og Betingelser, hvis formålet er at
    imødekomme:
    – Øgede omkostninger forbundet med Aftalen, fx i forhold til afgifter, produkter eller betalingsgebyr til
    tredjemand, samt omkostninger til administration og lignende,
    – Lovgivning, påbud eller praksis fra domstole, administrative myndigheder eller klagenævn.
  • 17.2 Ændringer vil altid blive varslet med minimum 3 måneders varsel. Hvis HEIMDALL’S har pligt til at sende
    varslingen direkte til Kunden, kan det ske via e-mail, e-Boks, almindelig post, betalingsoversigt eller de andre til
    enhver tid mulige digitale kommunikationsformer. Hvis Kunden ikke ønsker at acceptere ændringerne, kan
    Kunden opsige Aftalen i henhold til gældende regler.
    Uanset tidspunktet for varslingen kan en ændring tidligst træde i kraft fra det tidspunkt, hvor
    Minimumsperioden ophører.
  • 17.3 Hvis HEIMDALL’S har en legitim grund til at antage, at en tredjemand kan opfylde forpligtelserne i henhold til
    aftalen, er HEIMDALL’S berettiget til at overdrage Aftalen helt eller delvist til tredjemand. HEIMDALL’S er
    ligeledes berettiget til at overdrage Aftalen helt eller delvist til et andet selskab i HEIMDALL’S-koncernen. I
    tilfælde af en overdragelse er HEIMDALL’S forpligtet til at informere Kunden.
  • 17.4 HEIMDALL’S er til enhver tid berettiget til at overdrage sin ret til betaling i henhold til Aftalen til tredjemand. I
    tilfælde af en eventuel overdragelse skal HEIMDALL’S informere Kunden herom.
    Kunden må ikke overdrage aftalen til tredjemand uden skriftligt samtykke fra HEIMDALL’S.

18. FORCE MAJEURE

  • 18.1 HEIMDALL’S bærer intet ansvar for manglende opfyldelse af sine forpligtelser i henhold til disse Generelle
    Vilkår og Betingelser, såfremt den manglende opfyldelse skyldes en omstændighed, der ligger uden for
    HEIMDALL’S kontrol, også kaldet force majeure.
  • 18.2 HEIMDALL’S bærer intet ansvar for varigheden af en sådan forhindring. HEIMDALL’S skal informere Kunden,
    hvis der foreligger en force majeure omstændighed.
  • 18.3 Såfremt force majeure omstændigheden, der ligger uden for HEIMDALL’S kontrol, varer i mere end to (2)
    måneder, har Kunden og HEIMDALL’S ret til at opsige Aftalen.

19. LOVVALG & TVISTER

  • 19.1 Dansk lovgivning finder anvendelse på denne Aftale.
  • 19.2 Tvister skal i første omgang søges løst i mindelighed i en HEIMDALL’S klinik.
  • 19.3 Kunden har ret til at klage over Aftalen til Forbrugerklagenævnet, hvis de nærmere betingelser herfor er
    opfyldt.
  • 19.4 Kunden kan også klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • 19.5 HEIMDALL’S følger altid en afgørelse fra en af disse klageinstanser. I sidste instans afgøres tvister ved de
    almindelige danske domstole.

20. SPØRGSMÅL

  • 20.1 Spørgsmål vedrørende Aftalen eller de Generelle Vilkår og Betingelser, bedes du kontakte HEIMDALL’S
    kundeservice på telefon 89 805 505 eller info@heimdalls.dk
  • 20.2 Hvis der er noget galt med abonnementet, eller hvis ikke du er tilfreds med abonnementet kan du altid
    kontakte kundeservice. Vi gør opmærksom på at købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Indkøbskurv

Skal vi tage en snak?

Lad os tage en uforpligtende snak om din hørelse